Kosište montirano ispred pruža maksimalnu preglednost i izvrsnu mogućnost upravljanja. Kosište montirano ispred kosi travu prije nego stroj prijeđe preko nje, što košnju čini još preciznijom. Nadalje, kosište omogućuje laganu košnju trave ispod grmlja i oko stabala, cvjetnih gredica i zidova.Okvir nosača drži kosište u ovješenom položaju kako bi ono moglo plutati i bolje prianjati, osiguravajući ravnu i preciznu košnju. Nosač okvira kosišta opremljen je kotačima od mekane gume koji su otporni na probijanje. Prednji dio za podizanje brzo diže kosište i omogućuje pristup rubnjacima i ostalim preprekama. Njihajući stražnji noževi apsorbiraju udarce i štite prijenos od utjecaja raznih objekata ostavljenih u travi. Noževi mogu rezati iznimno žilavu travu poput pirike i to vrlo kvalitetnim načinom košnje. Spojku električnog PTO vratila za velika opeterećenja moguće je prilagoditi radi jamstva dugog vijeka trajanja i pozitivnog uključivanja.
Obrnuto rotirajući noževi pružaju snažan aerodinamički potisak, potiskujući pokošenu travu izravno u koš za travu. Lijevak je oblikovan tako da prati paraboličnu putanju pokošene trave, pružajuć optimalan tijek rada, bez gubitka energije i samim time bolje sazbijanje trave u koš. Sustav izravnog skupljanja trave otporan je na zagušivanje čak i u teškim uvjetima košenja visoke i vlažne trave. Poseban dizajn lijevka pomaže u popunjavanju koša do optimalne razine, što s izvanrednom mogućnošću sabijanja trave znači još veći kapacitet. Lijevak za skupljanje je opremljen otvorom za jednostavnu provjeru i čišćenje.
Kapacitet punjenja koša iznosi fascinantnih 280 litara. Koš za skupljanje trave sastoji se od mrežaste vreće tretirane aditivima za zaštitu od UV zračenja i čeličnog cjevastog okvira. Zvučno upozorenje upozorava strojara da treba otpusti PTO vratilo kada je koš pun i tako spriječiti začepljenje ili zagušivanje kanala za skupljanje trave. Izbacivanje košare potpomognuto je servo uređajem i to plinskom oprugom koja smanjuje pritisak na strojara, a sustavom se upravlja iz vozačevog sjedala pritiskom na polugu. Dno koša može se lako ukloniti za potrebe stražnjeg pražnjenja pokošene trave. Usitnjavanje je moguće ugradnjom opcionalne opreme na kućište koša.
2-cilindrični benzinski motori GTR linije imaju 16 i 20 KS, a dizajnirani su za primjenu u industriji zbog visoke radne učinkovitosti čak i u najzahtjevnim uvjetima rada. Na motorima je primijenjen niz naprednih tehnologija i integriranih komponenti kao što su ventili smješteni iznad klipova (OHV-bregasto vratilo) koji osiguravaju niske vibracije, niže emisije i bolju potrošnju goriva. Dvostruki zračni filter i sustav podmazivanja pod tlakom s uljnim filterom štite motor i produžuju njegov vijek trajanja. Veliki spremnik goriva od19 litara omogućuje duži rad bez potrebe punjenja gorivom i opremljen je praktičnim mjeračem razine goriva.
Prijenos snage na kotače postiže se preko snažne hidrostatske osovine mjenjača s visokim okretnim momentom.Osovina mjenjača raspolaže sustavom za filtriranje hidrauličkog ulja čime se jamči pouzdanost prijenosa tijekom vremena. Jake osovine od 25mm se pokreću do prirubnih glavčina s 4 kotača pričvršćiena vijcima radi lakšeg održavanja guma. Jedna papučica brzo i intuitivno kontrolira vožnju naprijed i nazad i uporabu čini iznimno jednostavnom, a prigušnik osigurava glatki osjećaj vožnje, čak i uslijed mijenjanja smjera vožnje ili kočenja. Široke gume imaju izvrstan hvat i lagane su na travnjaku. Dvije opruge s protuutegom prenose dio težine kosišta na pogonske kotače za bolje prianjanje i učinkovitost pogona. Čelični štitnik štiti osovinu mjenjača, spojku i ostale dijelove od mogućeg udarca o rubnjake, kamenje i korijenje.
Upravljač je lagan i precizan. Snažan i čvrst upravljački mehanizam ima vučnu vezu na stražnjim kotačima. Upravljanje stražnjim kotačima omogućuje lakše manevriranje i iznimno uzak radijus kretanja, čineći GTR snažnim i okretnim, smanjujući potrebu za završnim radovima, ali i vrijeme rada. Nisko težište i raspodjela težine na osovinama pridonosi većoj udobnosti tijekom vožnje. Vrlo ugodno i jednostavno iskustvo vožnje! Stražnja osovina koja oscilira okreće se na kugličnim ležajevima, a izrađena je u jednom bloku od prešanog kovnog čelika radi maksimalne čvrstoće.
Kod GTR modela, sjedalo vozača dizajnirano je da bude maksimalno ergonomično i udobno za uporabu. Prednje/stražnje podesivo sjedalo nalazi se na prednjoj strani stroja, a zajedno s visokim položajem sjedala omogućuje bolju preglednost sa svih strana tijekom košenja ili vožnje. Visoki naslon i ugodno punjenje rasterećuje rad strojara i omogućuju mu udobnost i nakon mnogo sati rada. Stup upravljača je ergonomski dizajniran, s mekim zahvatom i kotačićem. Upravljač je lagan, precizan i čvrst. Sve kontrole su prilagođene korisniku i nalaze se na dohvat ruke. Noževi za košenje se aktiviraju pomoću električnog prekidača elektromagnetske spojke. Standardna oprema na GTR modelima uključuje digitalni brojač radnih sati i prednja svjetla.