GTR - višenamjenski uređaj

Priključci

gtr_prikljucak1 Daska za snijeg 110cm
gtr_prikljucak2 Bacač snijega 100cm
Ispis
Rukovanje uređajima Gianni Ferrari GTR je lako jer je riječ o kompaktnim strojevima koje krase značajke visoke produktivnosti i superiorne performanse košenja i
skupljanja trave. Gianni Ferrari GTR je prednja kosilica koja kombinira iznimno jednostavnu upotrebu s profesionalnim performansama, a vole ju vlasnici nekretnina i izvođači radova kojima je potreban okretan i kompaktan stroj.
Priključak - bacač snijega 100cm širine

Tehničke specifikacije

Model
GTR 160
GTR 200
Vrsta goriva
benzin
benzin
Snaga KS
16
20
Broj cilindara
2
2
Pogon
2WD
2WD
Širina rada
112cm
112cm
Visina košnje
2-7 cm
2-7 cm
Zapremnina goriva
19 lit.
19 lit.
Težina
350kg
350kg

PREDNJI DIO

  • Bolja kvaliteta rezanja jer trava nije zbijena prije košnje
  • Bolja preglednost i udobnost za rukovatelja
  • Bolja pokretljivost i košnja na područjima kojima se ne može prići s kosilicama kojima je kosilište montirano ispod
  • Bolje prianjanje i vrhunski završetak, stvar koju kosilice s kosištem montiranim ispod ne mogu postići

Kosište

Kosište montirano ispred pruža maksimalnu preglednost i izvrsnu mogućnost upravljanja. Kosište montirano ispred kosi travu prije nego stroj prijeđe preko nje, što košnju čini još preciznijom. Nadalje, kosište omogućuje laganu košnju trave ispod grmlja i oko stabala, cvjetnih gredica i zidova.Okvir nosača drži kosište u ovješenom položaju kako bi ono moglo plutati i bolje prianjati, osiguravajući ravnu i preciznu košnju. Nosač okvira kosišta opremljen je kotačima od mekane gume koji su otporni na probijanje. Prednji dio za podizanje brzo diže kosište i omogućuje pristup rubnjacima i ostalim preprekama. Njihajući stražnji noževi apsorbiraju udarce i štite prijenos od utjecaja raznih objekata ostavljenih u travi. Noževi mogu rezati iznimno žilavu travu poput pirike i to vrlo kvalitetnim načinom košnje. Spojku električnog PTO vratila za velika opeterećenja moguće je prilagoditi radi jamstva dugog vijeka trajanja i pozitivnog uključivanja.

Integrirani sustav za skupljanje

Obrnuto rotirajući noževi pružaju snažan aerodinamički potisak, potiskujući pokošenu travu izravno u koš za travu. Lijevak je oblikovan tako da prati paraboličnu putanju pokošene trave, pružajuć optimalan tijek rada, bez gubitka energije i samim time bolje sazbijanje trave u koš. Sustav izravnog skupljanja trave otporan je na zagušivanje čak i u teškim uvjetima košenja visoke i vlažne trave. Poseban dizajn lijevka pomaže u popunjavanju koša do optimalne razine, što s izvanrednom mogućnošću sabijanja trave znači još veći kapacitet. Lijevak za skupljanje je opremljen otvorom za jednostavnu provjeru i čišćenje.

Koš za travu

Kapacitet punjenja koša iznosi fascinantnih 280 litara. Koš za skupljanje trave sastoji se od mrežaste vreće tretirane aditivima za zaštitu od UV zračenja i čeličnog cjevastog okvira. Zvučno upozorenje upozorava strojara da treba otpusti PTO vratilo kada je koš pun i tako spriječiti začepljenje ili zagušivanje kanala za skupljanje trave. Izbacivanje košare potpomognuto je servo uređajem i to plinskom oprugom koja smanjuje pritisak na strojara, a sustavom se upravlja iz vozačevog sjedala pritiskom na polugu. Dno koša može se lako ukloniti za potrebe stražnjeg pražnjenja pokošene trave. Usitnjavanje je moguće ugradnjom opcionalne opreme na kućište koša.

Motor

2-cilindrični benzinski motori GTR linije imaju 16 i 20 KS, a dizajnirani su za primjenu u industriji zbog visoke radne učinkovitosti čak i u najzahtjevnim uvjetima rada. Na motorima je primijenjen niz naprednih tehnologija i integriranih komponenti kao što su ventili smješteni iznad klipova (OHV-bregasto vratilo) koji osiguravaju niske vibracije, niže emisije i bolju potrošnju goriva. Dvostruki zračni filter i sustav podmazivanja pod tlakom s uljnim filterom štite motor i produžuju njegov vijek trajanja. Veliki spremnik goriva od19 litara omogućuje duži rad bez potrebe punjenja gorivom i opremljen je praktičnim mjeračem razine goriva.

Hidrostatski prijenos

Prijenos snage na kotače postiže se preko snažne hidrostatske osovine mjenjača s visokim okretnim momentom.Osovina mjenjača raspolaže sustavom za filtriranje hidrauličkog ulja čime se jamči pouzdanost prijenosa tijekom vremena. Jake osovine od 25mm se pokreću do prirubnih glavčina s 4 kotača pričvršćiena vijcima radi lakšeg održavanja guma. Jedna papučica brzo i intuitivno kontrolira vožnju naprijed i nazad i uporabu čini iznimno jednostavnom, a prigušnik osigurava glatki osjećaj vožnje, čak i uslijed mijenjanja smjera vožnje ili kočenja. Široke gume imaju izvrstan hvat i lagane su na travnjaku. Dvije opruge s protuutegom prenose dio težine kosišta na pogonske kotače za bolje prianjanje i učinkovitost pogona. Čelični štitnik štiti osovinu mjenjača, spojku i ostale dijelove od mogućeg udarca o rubnjake, kamenje i korijenje.

Manevriranje

Upravljač je lagan i precizan. Snažan i čvrst upravljački mehanizam ima vučnu vezu na stražnjim kotačima. Upravljanje stražnjim kotačima omogućuje lakše manevriranje i iznimno uzak radijus kretanja, čineći GTR snažnim i okretnim, smanjujući potrebu za završnim radovima, ali i vrijeme rada. Nisko težište i raspodjela težine na osovinama pridonosi većoj udobnosti tijekom vožnje. Vrlo ugodno i jednostavno iskustvo vožnje! Stražnja osovina koja oscilira okreće se na kugličnim ležajevima, a izrađena je u jednom bloku od prešanog kovnog čelika radi maksimalne čvrstoće.

Sjedalo vozača

Kod GTR modela, sjedalo vozača dizajnirano je da bude maksimalno ergonomično i udobno za uporabu. Prednje/stražnje podesivo sjedalo nalazi se na prednjoj strani stroja, a zajedno s visokim položajem sjedala omogućuje bolju preglednost sa svih strana tijekom košenja ili vožnje. Visoki naslon i ugodno punjenje rasterećuje rad strojara i omogućuju mu udobnost i nakon mnogo sati rada. Stup upravljača je ergonomski dizajniran, s mekim zahvatom i kotačićem. Upravljač je lagan, precizan i čvrst. Sve kontrole su prilagođene korisniku i nalaze se na dohvat ruke. Noževi za košenje se aktiviraju pomoću električnog prekidača elektromagnetske spojke. Standardna oprema na GTR modelima uključuje digitalni brojač radnih sati i prednja svjetla.