TURBO Z - višenamjenski uređaj
Tehničke specifikacije
Izvrsno rukovanje i učinkovitost
Turbo Z je stroj čiji je radijus okretanja jednak nuli, s dva neovisna hidrostatska prijenosa na pogonskim kotačima koji omogućuju stroju da se okrene oko svoje osi zahvaljujući nula radijusu okretanja koji mu daje maksimalnu agilnost. Niski i kompaktni dizajn omogućuje stroju brzu košnju trave između drveća, cvjetnih gredica i grmlja, kao i malim vrtovima i uskim stazama. Upravljivost Turbo Z drastično smanjuje manevriranje i potrebu za ručnim rezanjem. Ova značajka, zajedno s velikom brzinom stroja (do 13 km/h), jamči visoku produktivnost po satu. Dupli spremnici goriva, s kapacitetom preko 40 litara, omogućuju duži rad (do 10 sati) bez nadolijevanja goriva. Snažan 3-cilindarski dizelski motor osigurava visoku učinkovitost i vrhunske performanse, istovremeno smanjujući troškove.
Potpuna dostupnost
Svim točkama koje redovito provjeravate na vašem stroju možete lako pristupiti. Time je potreba za redovitim održavanjem i podmazivanjem mašću svedena na minimum.
PREDNJI DIO
- Bolja kvaliteta rezanja jer trava nije zbijena prije košnje
- Bolja preglednost i udobnost za rukovatelja
- Bolja pokretljivost i košnja na područjima kojima se ne može prići s kosilicama kojima je kosilište montirano ispod
- Bolje prianjanje i vrhunski završetak, stvar koju kosilice s kosištem montiranim ispod ne mogu postići
- Lakše održavanje kosišta, naginje se okomito radi jednostavnog servisiranja i uklanjanje ostataka
Usitnjavanje / kosište sa stražnjim izbacivanjem
Plutajuće usitnjavanje/kosište Turbo Z verzije sa stražnjim izbacivanjem pluta prirodno se prilagođava neravnom tlu i omogućava precizniju košnju. Okvir nosača kosišta je opremljen polupneumatskim gumama koje su otporne na probijanje. Beskonačno varijabilna prilagodba visine košnje može se jednostavno izvršiti iz sjedala strojara pritiskom na gumb električne kontrole. Isto tako, strojar bez imalo napora koristi istu kontrolu za postavljanje kosišta u okomiti položaj radi lakšeg čišćenja i održavanja ili kako bi smanjio dimenzije stroja za potrebe prijevoza ili garažiranja.
- Kosište kosilice sa širinom košnje od 112 cm ima duboko postavljenu komoru za rezanje, izrađenu iz prešanog čeličnog lima iz jednog komada, bez dodataka. To znači da je donja strana potpuno glatka, bez oštrih uglova, za optimalni protok zraka. Brza konverzija u usitnjavanje / stražnje izbacivanje ne zahtijeva nikakve alate zahvaljujući posebnom zapornom sustavu.
- Kosilica Dual-Cut™ radne širine od 132 cm ima kosište prilagođeno teškom opterećenju, s pojačanim rubom koji se može zamijeniti nakon trošenja. Kosilica je opremljena brzim sustavom za konverziju koji se jednostavno koristi. Upravljanje ručicom za brzi odabir promjene vrste košnje, usitnjavanja ili stražnjeg izbacivanja. Antišok uređaj za otpuštanje štiti sustav od udaraca.
Pogon i hidrauličko podizanje
Vratilo se uključuje pritiskom na pritisni gumb koji aktivira snažnu elektromagnetsku spojku. Spojka se može prilagoditi kako bi se tijekom vremena održalo njezinu učinkovitost. Sigurnosna kočnica spojke za zaustavljanje vratila je integrirana u sustav. PTO kardansko vratilo osigurava visoko učinkoviti i pouzdani prijenos snage od motora do prednjeg priključka, što nije slučaj s klasičnim remenskim prijenosom. Dizel verzija je također opremljena odgovarajućim prednjim dijelom za podizanje koji omogućuje pristup rubnjacima i ostalim preprekama i to jednostavnim pritiskom na pritisni gumb.
Udobna vožnja
Sustav vožnje s 3 poluge (2 upravljačke poluge i 1 poluga za reguliranje brzine) osigurava rukovatelju lako i precizno upravljanje. Ploča s instrumentima na desnom braniču istovremeno pruža sve potrebne informacije. Turbo Z je standardno opremljen udobnim sjedalom oblikovanih kontura i podesive duljine. Super udobno sjedalo Grammer s lumbalnom potporom, naslonom za glavu, podesivim naslonom za ruke i ovjesom dostupno je na zahtjev. Grijana sjedala su dostupna kao opcija.
Kotači
Niskotlačne vučne gume s glatkim gaznim slojem (opcija) jamče maksimalni hvat i u najtežim uvjetima.
Stražnja dva kotača za lagani pritisak na travnjak i velika brzina.
Oscilirajuća stražnja osovina za lakši utovar i istovar stroja iz kombija ili prikolice sa samo dvije utovarne rampe. Opcija.