Kompaktan i snažan. Najnoviji Turbo 1 je izuzetno učinkovit na ravnom terenu ili na područjima s manjim padinama. Snažan dizel motor sa 3 cilindra i veliki kompresor omogućavaju veliku brzinu košnje i dobru kvalitetu rezanja čak i kada je trava visoka i mokra. Koš za travu od 1100 litara zajedno sa visokopodiznim pražnjenjem (pražnjenje na 2,1 metar) učinit će vaš posao izuzetno produktivnim pri maksimalnoj brzini od 18 km/h. Vrlo kompaktan uređaj lako može raditi na terenu sa preprekama ili uskim stazama. Turbo 1W je opremljen patentiranim HTC sustavom (Hidrostatska kontrola proklizavanja) i pogonom na sva 4 kotača kako bi se osiguralo savršeno prianjanje uz podlogu na strmim padinama.
Za maksimalnu učinkovitost. Turbo 2 ima iste značajke kao i Turbo 1 samo dolazi sa snažnijim dizel motorom sa 4 cilindra, boljim prijenosom i košem za travu od 1300 litara. Znatno poboljšane karakteristike na otvorenim područjima: nogometni teren sa gustom i vlažnom travom može biti pokošen i trava skupljena u koš unutar jednog sata uz kvalitetu košnje koja se dobije cilindarskom kosilicom.
Za maksimalno prianjanje i snagu. Nenadmašiv na strmim padinama. Nisko težište uređaja Turbo 4 omogućuje sigurnu košnju čak i na visokim i strmim padinama gdje druge kosilice ne mogu raditi. Ekskluzivni HTC sustav (Hidrostatska kontrola proklizavanja) omogućuje vrlo oštro skretanje i vrhunske manevarske sposobnosti. Snaga, koš za travu i brzina je ista kao Turbo 2.
Cijev koja se spaja na prednji priključak ventilatora je napravljena od snažnog čelika umjesto plastike kako bi se osigurala dugotrajnost. Snažni vakumski ventilator velikog promjera usisava veliku količinu zraka pri malom broju okretaja što rezultira niskom razinom buke. Vakumski ventilator je opremljen sa 6 zakrivljenih lopatica koje se lako mogu zamijeniti u slučaju oštećenja ili istrošenosti.
Koš je izrađen od polietilena visoke čvrstoće te je opremljen fi lterom, stražnjim vratima sa samozaključavanjem i zvučnim signalom napunjenosti koša. Filter za travu se sastoji od lako zamjenjive metalne mre že sa plastičnom zaštitom koja smanjuje vrijeme čišćenja. Stražnja vrata se automatski otvaraju kada je koš napunjen do vrha. Efikasni i sna žni koš koji se hidraulično može podići čak i do 220 cm (opcija) omogućuje k orisniku lako i brzo pražnjenje u prikolicu. Sve ove značajke znatno sma njuju vrijeme potrebno za košenje.
Dvije velike disk kočnice smještene na osovini omogućavaju sigurno kočenje čak i na vrlo strmim padinama.
Gianni Ferrari ugrađuje vrhunske motore dostupne na tržištu: Kubota motor sa 3 ili 4 cilindra za maksimalnu pouzdanost, snagu i nisku razinu buke, a sve to u potpunosti u skladu sa najnovijim propisima.
Uređaji Turbo 1 i Turbo 2 su opremljeni pojačanim hidrostatskim pogonom sa varijabilnom pumpom i hidro motorom, te zaključavanjem mjenjača na prednjoj osovini.
Dvostruki pogon sadrži 2 orbitalno postavljena hidrostatska motora koji su povezani sa stražnjim kotačima. Sustav je opremljen automatskim ventilom sa djelomičnim otpuštanjem na prednjoj osovini kako bi se spriječilo habanje, a povećao kut upravljanja stroja.
Dupli hidrostatski prijenos osigurava sustav koji se sastoji od hidraulične pumpe varijabilne zapremnine sa snažnim pogonom koji kontrolira dva hidraulična motora, na svakoj osovini po jedan.
Svaki hidraulični motor je instaliran na mjenjaču spajajući dva zupčanika u uljnoj kupki s prijenosom na svaki kotač preko sustava zupčanika za bolji okretni moment. Sustav je fiksiran na snažnom kućištu koje je proizvedeno od 20 mm debelog čelika. Ovakav izuzetno snažan i siguran sustav omogućuje stroju kretanje i po najstrmijim padinama. Zaključavanjem mjenjača na prednjoj osovini dodatno je usavršeno prianjanje uređaja.
Stražnja pogonska osovina se razlikuje od tradicionalne upravljačke osovine jer nema univerzalnog upravljačkog zgloba, a to omogućuje čvršći kut upravljanja. Nadalje, dodatno patentirani uređaj koji povećava kut upravljanja obuhvaća automatski proporcionalnu kontrolu prednje osovine. Zbog svih navedenih značajki, omogućeno je upravljanje strojem s radijusom okretanja od samo 60 cm! Uređaj ima ekstremno nizak centar gravitacije što omogućuje da stroj prelazi preko brijega bez straha da će se prevrnuti.
Pruža potpunu zaštitu vozaču u slučaju da dođe do prevrtanja uređaja. Okvir dolazi u kompletu s pojasom za sjedalo.
Budući da je ovdje riječ o visoko profesionalnom stroju koji je namijenjen za dulje korištenje tijekom dana, posebna pažnja je posvećena ergonomici vozačevog sjedala kako bi mu se osigurala maksimalna udobnost i sigurnost. Kontrole motora, uključenosti noževa te hidrauličnih uređaja (poput podizanja kosišta, dizanja i pražnjenja koša za travu) su smještene pored vozačeve desne ruke kako bi mu sve bilo na dohvatu. Svjetla upozorenja i pokazivači razine nalaze se na upravljačkoj konzoli. Podesivi nagib upravljačke ruke omogućuje ispravan položaj i udobnost tijekom vožnje. Ne postoje prepreke između upravljača, sjedala i prostora za noge tako da vozač nesmetano može sjesti na sjedalo. Upravljač ima vlastitu hidrauličnu pumpu. Prostor za noge je postavljen na isomount koji omogućuje apsorpciju vibracija i buke, a u potpunosti je prilagodljiv do okomite pozicije što omogućuje kosištu da se pomoću hidraulike naginje do okomite pozicije. Sjedalo se može podesiti u nekoliko položaja radi veće udobnosti, može se podesiti na 3 različite visine, pomicati naprijed-nazad, omogućeno je podešavanje naslona za leđa i ruke, te također podešavanje ovisno o težini vozača od 50 do 130 kg. Dostupna su na zahtjev i grijana sjedala.
Umjesto koša za travu moguće je montirati aluminijsku prikolicu koja je pogodna za prijevoz pijeska, krhotina, alata ili drugog materijala.
Kabina je postavljena na antivibracijske nosače, te zbog korištenja električnih i elektro-hidrauličnih kontrola ne postoji kruta mehanička veza između kabine i samog uređaja. Vozačevo sjedalo je u potpunosti izolirano od pogonske jedinice. Korištenjem različitih sigurnosnih materijala osigurana je maksimalna izolacija. Zahvaljujući svemu navedenom, kabina Turbo Cruisera omogućava odličnu ergonomiju i udobnost u svim klimatskim uvjetima.